Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Härliga tider!

Av Josefin - 8 juni 2010 13:54

Tyvärr hann jag inte ta en enda bild med kameran i helgen, hahaha! Har haft träningsvärk i två dagar efter allt trädgårdsgöra på lördagen. Vädret var ju helt underbart, Buster älskade sin pool och jag klippte gräs, körde med röjsågen, krattade upp allt gräs, dammsugade mammas bil och senare grillade vi massa god mat. En mycket lyckad da iaf, somnade gott på kvällen...


I söndags åkte jag och Micke till Liseberg, det blev en jättemysig kväll med mycket vinster! Ja ni ser ju nedan...urk... 



Hade för en gång skull turen med mig och vann två stjärnvinster på chokladhjulet   på tre spelchanser, helt galet!!! Vann även daim och noblesse... Micke hovade upp de två små hundarna med en klo, men vi lyckades inte få hem något stort gosedjur... Vi åkte Balder och Lisebergsbanan, riktigt kul. Vi käkade och strosade i lugn och ro, underbart!


Nu har jag två semesterdagar, skulle ju ha åkt till Stockholm och sett på Whitney Houston men eftersom Buster varit så dålig ville jag inte lämna upp honom på kenneln. Vi har istället promenerat, igår med Monica och Kattis, supermysigt! Ikväll har jag inget planerat, Micke vaknade precis och jag tänkte laga lite gott käk innan han drar till jobbet. 


Hit åker vi den 29-30juni!


 


Vi har bokat en hotellnatt på Strandbaden i Falkenberg, ska bli så kul! Jag fyller ju år den 30juni, så vi passar på att fira lite extra   ! Buster ska upp till Marie den 28juni så det blir även några dagar hundfritt... Vi åker upp på tisdag fm och checkar in runt 14-15-tiden, blir att gå på stranden, äta på hotellets restaurang och sitta på balkongen och prata, vi har beställt rum med balkong och havsutsikt nämligen! Vi måste checka ut redan kl. 1100, men vi tänkte dra in mot centrum och shoppa och äta lunch innan vi åker tillbaka mot göteborg för att hämta hem galen gul, som säkerligen kommer längta mycket efter husse och matte...


Skriver mer snart...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 21 juli 2011 15:13

     Igår tog vi en tripp med denna ångbåten, i tre timmar tuffade vi runt i göteborgs skärgård. En jättemysig tur, som jag verkligen rekommenderar! Men ett ombyte med varma kläder är bra att ha för när solen började gå ner var det rätt kallt. Ut...

Av Josefin - 18 juli 2011 14:49

    Tog en tur med vovvarna till Amundön, där det blev bus och bad en stund. Buster hittade en gammal fotboll på promenaden igår så den fick hänga med idag. Tyvärr fick bollen inte leva så länge...       Försökte ta lite nya kort på C...

Av Josefin - 13 juli 2011 15:46

  Vilka fantastiska dagar vi har haft i Lidköping och på Kållandsö! Vi började vår resa med att åka direkt ut till Läckö Slott. Incheckningen var inte förren kl.14 så vi passade på att njuta av vädret... Crim fick sig ett svalkande dopp oxå     ...

Av Josefin - 10 juli 2011 21:37

  Jag, Buster och en vän tog oss ut till Amundön idag och njöt av en fantastiskt eftermiddagsol! Faktiskt första gången jag var där, men lär återkomma hit för det var helt underbart..     Buster njöt av att få vara med utan liten och det lo...

Av Josefin - 9 juli 2011 15:30

Denna soliga dag började med en promenad runt Ansgarskyrkan! Vädret har verkligen varit kalas för både hundar och folk, strålande sol men inte allt för varmt och en härlig bris  . Så vi tog bilen och åkte ner mot Särö där vi hittade en krog vid havet...

Ovido - Quiz & Flashcards