Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Tisdag och kortvecka!

Av Josefin - 6 oktober 2009 18:19

Måndagen flöt på igår, vaknade sent och åkte iväg till jobbet och lämnade in kläder. Åkte ut till Eriksberg och till pappas jobb för att hämta upp lite tandtråd och dylikt... Nu ska det flossas och gurglas med flour, ska vi en riktig flourtant Skrattande! Busterbus och jag gick på tävlingslydnaden på kvällen, allt gick bra och även fast han var väldigt på G kunde han ändå koncentrera sig... Duktig Mr Gul!!! Kom hem och fick varma baugetter och varm choklad i magen, mumsigt! Mätt i magen och Hollywoodfruar på tv så kände jag mig riktigt nöjd med dagen och kvällen... En varm dusch, rena lakan och fortsätta läsningen i min bok, blev en riktig bra avslutning. Boken var så spännande att jag inte kunde sluta så jag bestämde mig att läsa to the end...0330 blev klockan, hihi! Kan varmt rekommendera Läckbergs nya FYRVAKTAREN!


Tisdagen har flytit på i rasande fart, sov länge och åkte direkt ner till fältet. Körde två pass med gulingen och det kändes riktigt bra idag med. Nu sover han såå gott här hemma! Micke och jag har pysslat hemma en bra stund. Har satt upp högtalarna i vard.rummet, satt upp hans gamla klädhängare i hallen, satt fast internetkabeln längs väggen, gömt alla kablar i en kabelränna, haft tvättstugan, tvättat golvmattorna i hallen, dammsugit och tvättat golv. Nu ska jag laga en god middag, potatisgratäng och fyllda kycklingfiléer Tungan ute... Kvällen ska bara bli mys i soffan framför tv-n, ska bli riktigt skönt...


Imorgon ska jag åter till Pernilla och fixa naglarna, sen blir det jobb i två nätter... Fredagen blir tuff, ska upp kl.1100 Obestämd (!!!) och åka ner till fältet där vi ska ha KM. På kvällen blir det föreläsning med Jan Gyllensten på GMBK, det ska bli riktigt intressant! Sen ska jag hem och falla ihop medvetslös mellan lakanen... Helgen är ff lite oviss, kanske blir det bio med Stina på lördag?


NÄ, nu kallar kycklingen...soo loong!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Josefin - 21 juli 2011 15:13

     Igår tog vi en tripp med denna ångbåten, i tre timmar tuffade vi runt i göteborgs skärgård. En jättemysig tur, som jag verkligen rekommenderar! Men ett ombyte med varma kläder är bra att ha för när solen började gå ner var det rätt kallt. Ut...

Av Josefin - 18 juli 2011 14:49

    Tog en tur med vovvarna till Amundön, där det blev bus och bad en stund. Buster hittade en gammal fotboll på promenaden igår så den fick hänga med idag. Tyvärr fick bollen inte leva så länge...       Försökte ta lite nya kort på C...

Av Josefin - 13 juli 2011 15:46

  Vilka fantastiska dagar vi har haft i Lidköping och på Kållandsö! Vi började vår resa med att åka direkt ut till Läckö Slott. Incheckningen var inte förren kl.14 så vi passade på att njuta av vädret... Crim fick sig ett svalkande dopp oxå     ...

Av Josefin - 10 juli 2011 21:37

  Jag, Buster och en vän tog oss ut till Amundön idag och njöt av en fantastiskt eftermiddagsol! Faktiskt första gången jag var där, men lär återkomma hit för det var helt underbart..     Buster njöt av att få vara med utan liten och det lo...

Av Josefin - 9 juli 2011 15:30

Denna soliga dag började med en promenad runt Ansgarskyrkan! Vädret har verkligen varit kalas för både hundar och folk, strålande sol men inte allt för varmt och en härlig bris  . Så vi tog bilen och åkte ner mot Särö där vi hittade en krog vid havet...

Ovido - Quiz & Flashcards