Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Lilla Yenna...

Av Josefin - 26 maj 2008 20:24

Natten var inget vidare... Vid 0330, hade jag varit uppe säkert sju gånger och snytit mig, tagit mer huvudvärkstabletter, kissat och druckit!


Efter 0400 somnade jag tillslut och sov till 1030, man får vara glad för det lilla :) Åkte till brudaremossen med hundarna så det fick springa av sig, men Buster tycker det är tråkigt med en sjuk matte... Kom in förut, efter en kort tur till affären för att införskaffa mer dricka...är helt slut nu. Tänkte ta bilen ner till härlanda tjärn senare ikväll och släppa vilddjuren :)


Yenna är halt igen, hoppas att det går över. Svårt att veta hur man ska göra, frisk kommer hon ju aldrig bli. Det var längesen hon halt nu och jag hade hoppats på att hon var bra...eller bättre... Hon verkar inte ha ont, men sen e hon ju en riktig segtant som inte visar att hon har ont. Glömmer aldrig när jag såg blodfläckar i hela lägenheten efter morgonpromenaden. Det visade sig att hon skurit upp en hel trampdyna, men ni ska inte tro att hon halta eller ens gnydde till då det hände. Så det var bara att lämna in hunden till veterinären och det fick sy flera stygn...sicken hund!


Lilla Yenna, vad vill du att jag ska göra?

 
 
Madelene m 4fotingar

Madelene m 4fotingar

27 maj 2008 00:08

uch för att vara sjuk,karlar ska bara veta hur det är för oss kvinnor när vi är förkylda!
hehe det där med förvirring i skyddet med alla jäkla komandon...det behöver man inte vara sjuk och febrig för att missa om och om igen...kolla bara på guldfisken Madde ;=)
krya på dig kramar från Madde Bea och Neo

http://www.maddebeaneo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 21 juli 2011 15:13

     Igår tog vi en tripp med denna ångbåten, i tre timmar tuffade vi runt i göteborgs skärgård. En jättemysig tur, som jag verkligen rekommenderar! Men ett ombyte med varma kläder är bra att ha för när solen började gå ner var det rätt kallt. Ut...

Av Josefin - 18 juli 2011 14:49

    Tog en tur med vovvarna till Amundön, där det blev bus och bad en stund. Buster hittade en gammal fotboll på promenaden igår så den fick hänga med idag. Tyvärr fick bollen inte leva så länge...       Försökte ta lite nya kort på C...

Av Josefin - 13 juli 2011 15:46

  Vilka fantastiska dagar vi har haft i Lidköping och på Kållandsö! Vi började vår resa med att åka direkt ut till Läckö Slott. Incheckningen var inte förren kl.14 så vi passade på att njuta av vädret... Crim fick sig ett svalkande dopp oxå     ...

Av Josefin - 10 juli 2011 21:37

  Jag, Buster och en vän tog oss ut till Amundön idag och njöt av en fantastiskt eftermiddagsol! Faktiskt första gången jag var där, men lär återkomma hit för det var helt underbart..     Buster njöt av att få vara med utan liten och det lo...

Av Josefin - 9 juli 2011 15:30

Denna soliga dag började med en promenad runt Ansgarskyrkan! Vädret har verkligen varit kalas för både hundar och folk, strålande sol men inte allt för varmt och en härlig bris  . Så vi tog bilen och åkte ner mot Särö där vi hittade en krog vid havet...

Ovido - Quiz & Flashcards