Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Munsår och vagel i ögat :(

Av Josefin - 6 februari 2008 21:46

Har aldrig haft munsår innan men fasen vad ont det gör! Kladdat på Anti för fullt utan resultat. Nu verkar det bli bättre, då får man en vagel ögat istället. Trevligt :(


Var på fältet och tränade Buster i måndags, gick hyfsat bra. Han hade lite väl många pingpollbollar som åkte fram och tillbaka i hjärnan :) Lade vikt på framförgåendet och hopp över hinder. Skulle kommit iväg och träna på även på tisdagen men hann inte innan jobbet. Har känns mig krasslig det senaste vilket gör det svårare att hitta motivationen att komma iväg.


Idag hade jag lovat köra E till tågstationen så direkt efter jobbet blev det promenad med djuren. Frukost och en dusch på det så sov jag i 1½h. Lämnade vovvarna hemma (!!!) och åkte till E. Var hemma inom en timme och visst hade han allt hunnit att bita ihjäl en hel hushållsrulle, hämtat brödet och ätit upp det och rivit ner endel annat... Bara att ta fram dammsugaren och suga upp miljoner av små papper från rullen :( Nä, han stod inte högt i kurs så jag la mig under täcket igen och sov till 1400. Dax att tvätta var det då och det blev även skrubbning av mitt köksgolv..pust! Varit trött idag,men det blir ju så när man sovit 4h totalt... Åkte iväg och handlade och passade på att rasta vilddjuren i skogen. Det var fullfart i de lååånga benen :) Imorgon ska jag åka till fältet och köra slut på hjärnan! Blir nog en tur till Kallebäck på kvällen med...


Nu vill jag ha lön! Tala om att vara helpank...måste handla hundmat, betala bilen och en massa annat. Hoppas att det blir något kvar att leva för, känns detta dilemmat igen???



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 21 juli 2011 15:13

     Igår tog vi en tripp med denna ångbåten, i tre timmar tuffade vi runt i göteborgs skärgård. En jättemysig tur, som jag verkligen rekommenderar! Men ett ombyte med varma kläder är bra att ha för när solen började gå ner var det rätt kallt. Ut...

Av Josefin - 18 juli 2011 14:49

    Tog en tur med vovvarna till Amundön, där det blev bus och bad en stund. Buster hittade en gammal fotboll på promenaden igår så den fick hänga med idag. Tyvärr fick bollen inte leva så länge...       Försökte ta lite nya kort på C...

Av Josefin - 13 juli 2011 15:46

  Vilka fantastiska dagar vi har haft i Lidköping och på Kållandsö! Vi började vår resa med att åka direkt ut till Läckö Slott. Incheckningen var inte förren kl.14 så vi passade på att njuta av vädret... Crim fick sig ett svalkande dopp oxå     ...

Av Josefin - 10 juli 2011 21:37

  Jag, Buster och en vän tog oss ut till Amundön idag och njöt av en fantastiskt eftermiddagsol! Faktiskt första gången jag var där, men lär återkomma hit för det var helt underbart..     Buster njöt av att få vara med utan liten och det lo...

Av Josefin - 9 juli 2011 15:30

Denna soliga dag började med en promenad runt Ansgarskyrkan! Vädret har verkligen varit kalas för både hundar och folk, strålande sol men inte allt för varmt och en härlig bris  . Så vi tog bilen och åkte ner mot Särö där vi hittade en krog vid havet...

Ovido - Quiz & Flashcards